2011. március 3., csütörtök

Próóba!!! ^-^

Nagyon klassz volt a próba tegnap! :) Teljes volt a harmónia és minden olyan klasszul együtt szólt! :D Igazából eddig is mindig ilyen volt, de most valahogy nagyon jónak éreztem! :D
Sztem a legjobban a Rebel Yell sikerült! :D
És a Bence kurva jól énekelt! Nagyon meg is lepődtem! Látszott, hogy sokat gyakorolt! Robi is hozta a formáját, mint mindig! xD Meg persze sört is hozott! :D xDD Takarítónéni biztos nézett, mikor kitakarított utánunk ( sörösdoboz a kukában ) !!! xD Nem baj! Legalább látja, hogy szép és intelligens emberek vagyunk! :D ( egy kép a pakolás pillanataiban! )
Doboltam is, de nem nagyon ment ... ma egész nap próbáltam a suliban megcsinálni a mozdulatsort, ami abszolút nem nehéz, csak én bénázok! ... De majd menni fog, persze ha Robi odaenged a dobhoz gyakorolni! :D 
Gitároztam Bence gitárján és sztem kurva jól ment, ahhoz képest, hogy teljesen elhanyagoltam a basszer miatt ... Miyavit játszottam! :D ( Selfish Love, GiGPig Boogie, Senor, Senora, Senorita ) 

Próba után Tescoba mentünk, ahol megint a legjobb sorba álltunk be! :P xD Pasik ... :D ^-^
Szóval ez volt! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése