2011. március 23., szerda

Egy teljesen átlagos nap! :)

Semmi extrém nem történt ma ... 

Angolból kaptam két 4-est, felmondtam egy versrészletet irodalmon, németről meg ellógtunk! :D

Sajnos ma nem tudtam próbára menni, de elintéztem, hogy a srácok bejuthassanak a próbaterembe! :)

Délután Centrálban csöveltünk Domival, aki fehérforrócsokit ivott, kaptam belőle pár kortyot és rájöttem, hogy máskor nekem is kell ilyet innom! :D Nagyon finom volt, és jól nézett ki! :D Le is kaptam. :) 

Holnapra sok minden van angolra, ki kell dolgoznom 3 témakört ... 
18. Közélet ( Közintézmények, ügyintézés hivatalokban, helyi közélet, közbiztonság, nemzeti ünnepek )
19. Környezetvédelem ( Környezeti ártalmak, szelektív hulladék gyűjtés, újrahasznosítás, alternatív energiaforrások )
20. Aktuális témák/események ( Közélet, gazdaság, művészetek, sport )


csupa érdekes téma ... nemde? :D na mind1 ... azért remélem össze tudom hozni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése