2011. március 5., szombat

Egy nehéz délelőtt után!

Jaj ... végre hazaértem ...
Angolsuliba várok már nyár eleje óta. Szeretek szombaton járni, mert 4 órát egyhuzamban áttanulhatok. :) xD Szóval az van, hogy áprilisban nyelvvizsgázok. Remélem sikerülni fog, mert ha nem, akkor ... nem! xD De jó lenne, ha meglenne, hiszen akkor plusz pontokat kapok a továbbtanuláshoz! :)

Ma viszont nagyon fárasztó volt! -.-" Írtam első órában egy tesztet, egy hibám lett, szóval 97%-osat írtam! :) Nem volt nehéz, de utána ... azt hittem, hogy lepetézek a szenvedő szerkezet gyakorlása közben ... ahogy mondani szoktam, szenvedek a szenvedővel! :P Bár értem a lényegét, tudom is kb 90%-ra, mégis ma nagyon kínlódtam a feladatokkal ... túl sokk volt! :D


Hamarosan ebéd mamáéknál! :) Náluk sztem kötelet fogok mászni! :) Jah és persze kis KoKo-val is játszok majd! ^-^
 ♥    -----------------------------> :D Imádom!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése