2011. március 15., kedd

Március 15

Eljött a szünet utolsó napja!
Holnap iskola, stressz, dolgozatok, felelések ...
Nem akarom! :S
De muszáj lesz! :(

Tegnap vettem egy nagyon klassz tematikus angol könyvet, amiből fogok készülni a nyelvvizsgára. Ezen kívül megtaláltam azt az egy nyelvű szótárat, amit még általános iskolában nyertem. Az első és utolsó nyereményem szerintem! ^^" Szóval készülök nagyon, mert április közepén megyek. Remélem menni fog, a hanganyagtól félek legjobban! :(

Tegnap este pedig Yumi írt nekem levelet! ^-^ ♥
Videót készítenek és az I Lost You-t szerették volna háttérzenének! :) Igent mondtam, szóval felvettem ma reggel még egyszer a számot, hogy ne legyen benne a kattogás! xD

És mielőtt lefeküdtem volna aludni, gondoltam keresek egy közös képet Ian-ről és Naveen-ról! Hát egész szépen sikeredett, ugyanis olyat találtam, amitől még most is röhögve sírok (vagy fordítva)! x'ĐĐĐ
Hát egyszerűen imádom az én kicsi Naveen-omat! xD Még egy ilyen búúúzát! ... X~DD ^-^ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése