2011. március 22., kedd

Mégiscsak ...

Pár mondat és kép erejéig visszatértem! Megmondom őszintén, nem gondoltam volna, hogy könnyű hetem lesz! :D De ilyen több nem lesz érettségi előtt az tuti! ^^'Szóval a lényegre ...
Ma éppen nem volt vmi jó napom, mert unalmas volt ...
 
az egyik barátnőmre is neheztelek, sőt, nem is nagyon érdekel már, hogy barátok vagyunk-e, vagy sem ... nem félek, hogy meglátja ezt a blogomon, hiszen nem érdekli semmi amit én csinálok, csak az a fontos, hogy ő eljusson a legelső buliba, amit rendeznek ... nos ... nem részletezném, hogy mit tett, mert nem volt nagy dolog, máskor szemrebbenés nélkül megértem. Pont ez az! Így kb 100x-ra elég idegesítő és tűrhetetlen Ezért most kicsit mellőzni fogom őt, hiszen neki olyan sok barátja van, hogy rám már lehet nincs is ideje ... csak akinek ilyen sok barátja van, annak tudnia kell, hogy hogyan ossza be az idejét másokra .... mivel én úgy gondolom, hogy a legtöbb "barátság" (nem is nevezhető így) érdekfunkciókkal van tele. A többit dettó nem érdekli, hogy mi van a másikkal, csak addig, amíg jól be lehet vele rúgni vagy akármi. Ez nem barátság.

Erről ennyit, higgyétek el tudnák még mit írni ...

De! :D

Reggel csináltam pár képet! :) 3 mellénybe, az 1. pedig gyorsan suliba menet közben! :D Még a táskám is látszik! :D

Aztán délután visszavittem Bence gitárját! Szegény beteg! :( Jobbulást Bence! :)) És köszönöm az élménbeszámolódat! x'Đ

ÉS A LEGFONTOSABB MA! ^-^
ANYU NÉVNAPJA! :) Vettem Neki virágot és csokit, remélem örül majd neki! :) Mostanában ér haza! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése