2011. március 17., csütörtök

Pár hét szünet!

Sajnos eljött az az idő, amit nem vártam!
Holnaptól szünetet hirdetek itt a blogon és facebook-on is!
A szünet az írásbeli érettségi utánig tart.
Bocsánatot kérek mindenkitől, remélem megértitek, hogy most nekem ez az első.
Pár hétről van csak szó, de elhihetitek, hogy nem direkt csinálom. Már most látom, hogy többen nem fogják megérteni, de nem tudok mit csinálni, jelenleg be kell állnom a sorba. :(
Tervben van pár zeném, de nem fogok vele foglalkozni, nem lesz rá időm. Az időt, amit eddig ezzel töltöttem a pihenésre fogom használni, mert nekem most nagyon nagy szükségem van erre, jelenleg az idegösszeomlás szélén állok.
Még egyszer elnézést minden barátomtól és olvasótól! Találkozunk érettségi után! :( Remélem nem felejtetek el addig! :( Én nem fogok senkit! 
Kitartás mindenkinek ebben a pár hónapban!
Sziasztok! 

2 megjegyzés: