2011. március 17., csütörtök

Egy újabb borzalmas nap! -.-

Áh! Nem igaz! Megint! -.-
Reggel elég rosszul keltem, mert alig tudtam felkelni!
Angolon nem úgy tudtam haladni, ahogy szerettem volna.
Matekon jó volt, bár uncsi óra volt.
Éneken sokat röhögtem, de nem volt vmi vicces így visszagondolva ...
Köztudott, hogy engem nem szeret (nem tudom h utál-e) az ének tanár ... lehet, hogy azért, mert zenét írok és gitározok, de nem tudom az elméletet ... hát nagyon sajnálom, hogy nem tanította meg nekem senki, magamtól pedig nagyon nehéz! De nem fogom hagyni! El fogok járni tanárhoz a nyáron!
Bioszon írtam egy szar dogát, bár sztem meg lesz a 2es és az elég!
Tesin felhúzott megint a tanár! -.- Mi az hogy nem tesizem, pedig érettségizek? Hát bocsánat, hogy beteg, vagy hogy nő vagyok! -.-" És persze elmondta az éretségizős csoportunkat minden szarnak, merthogy nem csinálunk semmit ... az a baj, hogy ez kurvára nem igaz, csak ő sosem segít és ránk se néz! Hát akkor persze, hogy azt hiszi, nem csinálunk semmit. Én meg mondtam neki, hogy ezek után tényleg nem érdekel, elég lesz a 2es is! ... Persze ez nem igaz, csak szóltam neki, hogy mondhatok én akármit! -.-  Szaszát sajnáltam a legjobban ... mindent megtesz, de folyamatosan le van cseszve minden kis hibáért, akiket a tanár meg szeret, azokat meg állandóan dicséri ... persze azért mert jók, de így a másiknak a maradék önbizalma is elvész! :(
Szóval eddig ez volt, de még megyek 6ra angol suliba ... semmi kedvem, mert nagyon elfáradtam tegnap próbán és még nem hevertem ki!
Legyen már vége ennek az évnek! T________T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése