2010. december 25., szombat

Xmas!!!

Először is Boldog Karácsonyt Mindenkinek! ^-^

A mai nap egy átlagos nap volt igazából. 
Délben keltem, és mivel szombat van elmentünk a nagyszülőkhöz enni. Meg is kaptam az ajándékokat. Pipere cuccokat, könyvet, csokit és money-t. Így meg is van a pénz a basszer-erősítőmre, amit kinéztem magamnak. Sztem az újévet a megvásárlásával kezdem! :D Ez egy menő fajta lesz, sztem az életbe nem fogok újat venni! (kivétel, ha befutunk a zenekarral, amire nagy az esély!)
A nap nagy részében unatkoztam. Elfelejtettem telefont vinni, szóval még azzal se lehettem el. :S Már vártam, hogy hazaérjünk. Egyik blogger írta, hogy Doktor Szöszit nézett délelőtt, azért elkívántam Tőle és most itthon is ez megy! :D Mivel este van, az igazi élet most kezdődik! :D Szóval ma még éjfél előtt tuti írni fogok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése