2010. december 27., hétfő

Angol után, Battle Royale ~~~

Megjöttem! 
Az angol egy órás volt, mert csak ketten voltunk. Megint jók voltunk, mint általában! :D Hazafelé majdnem lefagyott a kezem és a lábam. Amikor Petőfi utcában jártam, elképzeltem magam jégcsapokkal a fülemben és az orromban, és amikor végre hazaérek, letörik a kezem és szörnyű véget ér a zenei karrierem. Hál' a kesztyűnek nem így történt. :DD 
El kezdtem olvasni a Battle Royale-t! Még csak kb 100 oldal van meg, de nagyon tetszik! Mindenkinek ajánlom! Persze csak 18 éven felülieknek! :P A filmet már láttam a nyáron, de könyvben sokkal jobb. Bár lehet, hogy csak én érzem így, mert szeretek olvasni.^-^
Épp egy Lemon Bacardit-t iszogatok, és közben semmihez sincs kedvem, csak olvasni a művet!
El is megyek, mert ezt a könyvet tényleg nem lehet letenni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése