2010. december 26., vasárnap

Rendelések :)

Hát a mai napról ...
Majdnem délben keltem, és azóta se történt sokk minden. Yumival próbálgatjuk, hogy hogyan is lehet blogspoton keresni, de nem nagy a siker. :S 
Megnéztem az Aladdin-t a tévében. 
Most azon gondolkodok, hogy mit is szeretnék megrendelni  2011ben. Le is írom :

- új Lc5 single albumot (STORY) a cdjapanról
- Sasuke Cosplay ruhát 
- Miku '' KAWAYU's ROCK  RECIPE '' című könyvet 
- An CAFE / TAB Bandscore ' Magnya Carta ' könyvet

És egyenlőre ennyi ... épp elég drága így is ^^"

Sokmindent szeretnék vásárolni, de ... a pénz nem sok szóval ... idővel talán meglesz minden! :)
Rendeltem már netről ...
- egy macskafüles sapkát
- és az Lc5 Loveless single albumát
(úgy örültem nekik *-* )
Most pedig a Naruto plüssömet várom! :)
Honkongból ^^" :D


Pár sor az ancafe Tab könyvről ...
Mivel régóta zenélek, úgy gondoltam megrendelem a kottákat ... a legnagyobb baj, hogy pont a Magnya Carta a legdrágább Tab könyv :S ill. a postaköltség. -.-"
Sztem ez lesz az utolsó, amit megrendelek! ^^"


4 megjegyzés:

  1. OMG! Ennyi mindent? :P Mondjuk ez nem sok, csak az ára :D Lassan ajándékba kapsz egy utat :P De akkor viszel!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát majd húsvétra, szülinapra, névnapra, karácsonyra kapok pénzt, abból meglesz talán! :D
    Egy utat? xD Alap, hogy jössz!!! :DD

    VálaszTörlés
  3. :D Lesz itt minden! :P Majd bemászom a bőröndödbe! Ott elleszek a repcsin! :P Csak hozass majd egy kis étket! És PÁLINKÁÁÁT!!! XD

    VálaszTörlés
  4. :D Oké! xD Sok-sok édesség lesz és sok-sok tömény szesz is! :DD

    VálaszTörlés