2010. december 28., kedd

Végre itthon! -.-"

El sem hiszem, hogy itthon vagyok! Ez a mai nap olyan, mintha napok óta tartana! -.- 
Reggel elmentünk a dédimhez egy közeli faluba. Jó volt újra látni Őt, hisz hónapok óta nem voltunk Nála. Majdnem megfagytam, pedig a kályha mellett ültem!^^" 
Késve indultunk el Tőle. Fél2re hazaértünk. Kajoltunk, elmentünk a Müllerbe(feleslegesen), aztán a Tescoba.
Fél3kor megérkeztünk anyu kedvenc volt munkatársához. ^^ Tök jó fej, mert őszinte és klassz a humora! :D Szóval jól elvoltunk. Megmutattam Neki a számaimat és tetszettek Neki. :)
Innét is késve, de még éppen időben elindultunk a család másik barátjához, akinek az angoltudásom alapjait köszönhetem! ^^ Ő foglalkozott velem kisgyerekkorom óta. Itt is elbeszélgettünk egy jó darabig. Ittam is kér pohár orosz(azthiszem) pezsgőt. Fincsi volt! :D
Aztán mikor végeztünk, elmentünk a Mekibe, a jól-megérdemelt vacsiért! :D Bekajáltam mint állat! xD
9 körül értünk haza. Nagyon elfáradtam. ZzZ ... 
Azért még olvastam egy kis Battle Royale-t. 230. oldalon tartok. Eddig a kedvencem a 12. fejezet. Olyan megható és ... komolyan mondom elbőgtem magam rajta! :'( Ilyen is ritkán van. ( Ogava Sakura és Yamamoto Kazuhiko annyira szerették egymást, hogy úgy döntöttek együtt lesznek öngyilkosok. ) Tudom, hülyén hangzik most ez így, de ha olvastátok vagy ha ismeritek a Battle Royale szabályait, sztem megértitek. Még mindig ajánlom! :) Most a youtube-on nézem angolul, részletenként. Egyszerűen imádom ezt a filmet! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése