2010. december 25., szombat

Elkezdődött! ^-^

Újra itt!
Régen is írtam blogot, de abbahagytam arra hivatkozva, hogy nincs elég időm. Hát nem tudom, hogy most lesz-e, de igyekszem. 
A másik ok az volt, hogy nem láttam értelmét. Nos az értelmét most se igazán látom, de vannak barátaim, akik szorgalmasan vezetik a blogjukat, ezért gondoltam én is megpróbálhatnám. :) 
A harmadik ok pedig az, hogy úgy érzem nem biztos, hogy minden publikus lesz amit leírok ... kicsit félek a kritikáktól. Mivel álnevet használok, nem biztos, hogy mindenki tudja, hogy ki vagyok, bááár vannak egy páran. Szóval, akik tudják ki vagyok, ne ijedjenek meg, ha vmi furcsa dolgot írok, amit eddig nem tudtak. :DD 
Természetesen mindent nem fogok pontosan részletezve leírni. Kezdetnek ennyi ...
és már folytatom is! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése