2010. december 27., hétfő

Vásárlás

Meg is jöttem a mai shopping-túráról.
Először a Mekiben ebédeltünk, aztán mentünk a plázába. A Players Roomban fájdítottuk először a szívünket. Ki is néztem magamnak egy fekete-piros tépőzáras cipőt, ami persze nem volt a méretembe (40-41es lábam van) és persze drága is volt. Erről ennyit ... -.-"
Utánna bementünk a TomCatba! :D Kinéztem egy cuki plüsst magamnak, de nem hiszem, hogy 3000 Ft-ot kiadok egy játékért. 
Később a Philip Russelben vettünk egy tök jó fekete-lila pulóvert, nekem, majd az Alexandrában vettem magamnak két könyvet. A Battle Royale-t már rég kinéztem magamnak, és találtunk egy Japán nyelvtani összefoglalót, szóval mindkettőt megvettem! :D
Hazajöttem és most angol suliba készülök. 5től 7ig leszek ott. Remélem, hogy meggyógyult az angol anyanyelvű tanárunk, mert már 100 éve nem láttam és tök cuki! *-* :DDD Tényleg! ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése