2011. május 4., szerda

Újabb rendelés! ^^

5 év után ... végre eljött ez a pillanat ... mikor megrendelhetem ... az oly áhított CD-t! ...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Igen, szóval megrendeltem! :D A CD pedig ... Gorillaz - Demon Days *----*
Már nagyon várom, hogy megjöjjön! :)
Különben ... az első album, amit életemben először végighallgattam, az ez volt ... Noodle indított el a pályafutásomon, a Gorillaz gitárosa! :) Még most is imádom Őt, Őket, a NoYo szó is a Noodle-ből ered ... Első két betű : No : Noodle ... Yo: Yoshi (azaz rendben, oké)! Szóval a Gorillazból eredek! :D
( Persze, amikor kisebb voltam (2005ben 13 évesen ), akkor azt képzeltem én vagyok Noodle! :DDD Murdoc pedig a nevelőapukám! :) )

Jaj, de jó lenne így folytatni a gondolataimat! :) Akkor ezt írnám :





Íme nevelőapu és én :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése