2011. május 1., vasárnap

Elemzések :)

Nos ... új "munkalehetőséget" kaptam! :D A feladatom, hogy Japán zenéket elemzek ... volt pár szakmai véleményem zenékről ... ezeket az úgy nevezett "kritikákat" feltettem a netre, egyik ismerősöm most találta meg őket ... szte már akkor is jól értettem a zenék megítéléséhez, szóval felkért, hogy segítsek Neki az ilyenekben ...

A feladatom jelenleg egy album leírása, és a zenekar megismerése ... nem lesz nehéz, hiszen egész jól ismerem ezt a zenekart ... nem titok, az album címe : Thrill Ride Pirates a zenekar pedig a SuG! ^^


Sok dolgom lesz Vele ... 
Meg kell vizsgálnom a dalszövegeket, (nehéz lesz a nyelv miatt, de megoldom)
Tanulmányoznom kell a gitárokat, a ritmust, az összhangzást, a színességet és a stílust,
Az éneket is meg kell figyelnem, hangzását és fejlődését az előző albumokhoz képest.


Nos egyenlőre ennyit ^^"
Ami biztos, hogy egyesével megyek tovább, a feljegyzéseimet nem biztos, hogy megosztom, mert személyes lesz ...

Viszont, ha vki szeretne Tőlem ilyet kérni az szóljon, de ha kérhetem, akkor csak egy-egy zenét, ne egy komplett albumot, mert így is meg fogok halni! :D

Jah és ami még fontos ... most csinálom először, szóval nem biztos, hogy olyan lesz, amilyet Ti, vagy éppen én elvártok (a személyesség miatt is), de gyakorlat teszi a mestert! ^^ Mindenből tanulok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése