2011. május 1., vasárnap

Új tervek! :)

Hana végre hazajött Budapestről! ^^ Nagyon sokat nevettünk és beszélgettünk! :) Jól éreztem magam, és akkor még jobban, amikor elmondta, hogy megy Japán szakra az egyik Budapesti suliba! :) Mesélt egy két dolgot, úgyhogy eldöntöttem, én is oda szeretnék menni! :) Mázlim volt, ugyanis április 29.-éig kellett leadni a jelentkezést, de még sem voltam teljesen mázlista, mert már csak 2 napom volt eldönteni, akarom ezt, vagy nem. Az AKAROM mellett döntöttem, szóval még utolsó nap leadtam a jelentkezést, az utolsó pillanatban ... :) Szóval 25-26.-án felvételiznem kell. :) Remélem minden oké lesz, mert ha felvesznek (és ha anyuék megengedik), akkor Haná-val fogok egy lakásban lakni! ^^ Szóval remek lenne! :))))
Plusz zenével kapcsolatban is meglepetéseim lesznek, de egyenlőre nem árulhatok el semmit! :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése