2011. május 11., szerda

Újabb rendelés! ^^ 2

Hát mivel a felvételimhez pár könyvet el kell olvasni, azért megrendeltem őket! :)



Vekerdi József (ford.): Buddha beszédei, Helikon, 2010.
Fórizs László (ford.): Dhammapada – Az erény útja, Gaia, 2002.
Andrew Skilton: A buddhizmus rövid története, Corvina, 1997.
Eugen Herrigel: A zen-út, UR, 1997.
Conrad Totman: Japán története, Osiris, 2006.
Kódó Szavaki: Sódóka, Farkas Lőrinc Imre, 2000.

... ebből eddig kettőt meg tudtam rendelni (amik meg is jöttek), a többit még keresik, de sajna a Japán története címűt nem találják, nem fogok kapni! :((( majd megoldom vmelyik másik könyvvel! :) 

Íme a csomagszállító fiú hozta cucc : :PPP


Szóval már el is kezdtem olvasni a Buddhizmus Rövid Történetét, ami sztem nagyon izgalmas, mindig is érdekelt! :) ^-^
És mivel tegnap vettem meg a Death Note 8-at, le is fényképeztem, de nem csak azt, hanem a gyűjteményem, ami nem olyan nagy, mert nem sok manga-történet nyeri el a tetszésemet, szóval ami nem tetszik, azt nem veszem meg ... baromság! xD Igazából kettő olyan van, amit megvettem vagy borító vagy hírnév miatt ... a Kanpai! ami a Gravitation szerzősétől van és a Nana, amit nem szeretek. Nem is veszem tovább egyiket sem, esetleg lehet, h eladom őket a közeljövőben! :)


De persze vannak még kedvenc könyveim ... és, h ne unatkozzatok, azokat is lefényképeztem! :D


Az első balról a Pokémon! :D Örök kedvenc, sokszor előveszem! :)

A második egy Japán nyelvtanösszefoglaló, ami nagyon hasznos, kell majd a japán tanulásához.

A harmadik az 501 Gitár-akkord ... igazából nincs értelme a könyvnek, mert mikor megvettem kezdő voltam, most már ez majdnem fejből megy! :) 

A negyedik ismét egy Japán nyelv-segédezköz! :D Szókincsfejlesztő! :)

Az ötödik könyv az egyik kedvencem, Szadako élni akar. :)  Biztos sokan hallottatok már Szadakóról és a történetéről. Én így emlegetem : A beteg kiscsaj, akinek darukat hajtogattak! :)

A hatodik könyv : Egy gésa emlékiratai ... sosem olvastam végig, mert a film is nagyon tetszett! :)

A hetedik könyv, a best! :D Battle Royale ... szigorúan 18as! :P Igen elég kemény könyv, ami így sztem jobb mint megfilmesítve! :) De érdemes azt is megnézni, hiszen rengeteg név van benne, könnyen összetéveszthetőek! A film talán segít! :)

A nyolcadik könyv a Nana ... azért itt van, előnyt élvez a kötelezőkkel szemben, szóval azért kedvencnek mondható! :P 

A kilencedik már egy angol szótár, amit még akkor vettem, mikor a nyelvvizsgára készültem ... imádom ezt a kis szótárat, mindent megkaptam Tőle! :)

És az utolsó, az egyik féltve őrzött kincsem, bár nem az enyém! xD A legkedvesebb zenészemtől kaptam, aki mindig segített nekem! :) Ő szerettette meg velem az elméletet! :D Ami nagy szó! :) Zongoráztam és énekeltem is Nála! :) És persze mindig ott volt a lánya, akit egyszerűen imádok! :D 8 évig az osztálytársam volt, de megmaradt a kapcsolat! :) Most is gyakran összefutunk nevetni! :DDDD szóval mindkettőjüknek rengeteg ♥♥♥! ^-^ 

Ami még fontos lehet, azok a dolgok, amik a könyvek előtt vannak! :D
Ott van az Lc5 poster, amit nem tudok feltenni a falra, mert nem marad meg a tapétán a ragasztó -.- ...
Aztán ott van a furulyám is, a tokban! :D Nem sűrűn veszem elő, mert szomszéd lányok is furulyáznak és utálom hallani Őket, mert mind lenyomnak! :D :P *Féltékeny :)
És persze látható a fülhallgatóm is! :D

Erről ennyit! :D
Remélem nem fáradtatok ki! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése