2011. május 1., vasárnap

Érdekességek ...

Nem akartam leírni ezeket a dolgokat, amiket most le fogok írni, de már rohadtul unom őket, és jobb, ha megosztom, mert így jobban érzem magam ... 

5 perce felkapcsoltam a villanyt, legalábbis szerettem volna, de kicsaptam a biztosítékot ... mérges voltam anyura, mert veszekedtünk ...
Aztán mikor lement, hogy visszakapcsolja az áramot, akkor arra gondoltam, hogy milyen klassz lenne, ha nálam tényleg lenne áram, náluk meg nem ... hát így is történt, náluk nem volt ...
Utána, mikor anyu még itt fent is próbálkozott a biztosítékkal, arra gondoltam, mi lenne, ha kirobbanna az egész doboz ... hát egy hatalmasat szikrázott, bent álltam a szobában, de olyan érzésem volt, mintha végig ment volna rajtam az áram, éreztem a kezemen ...


:S de nem csak ez volt fura mostanában nálam ...


Pár napja néztem egy mesét, amiben az egyik szereplő bogár nekirepült az átlátszó üvegnek ... hát mi történt? egy hatalmas bogár repült neki az ablakomnak, úgy, hogy majdnem kitörte ... :S

Aztán azt álmodtam, hogy egy feltárást végeznek a lakásunk előtti füves területen ... láttam egy hatalmas csontvázat, miközben kinéztem az ablakon ... aztán miután felébredtem éjjel, kinéztem, mint a jó gyerek, hogy tényleg csak álom volt-e ... nem volt feltárás, nem voltak földkupacok, lezárt részek, de az a vmi ott állt ... most nem láttam, hogy mi az pontosan, bár elég világos volt, mert pont egy utcai lámpa alatt állt, bár messze ... (azért is nem láttam rendesen, mert távolba nem látok, kontaktlencsés vagyok) ... nem látszott csontváznak, de néha-néha körülnézett, megfordult .... persze nem hittem a szememnek, az álmomnak sem, gondoltam majd eltűnik és visszafeküdtem ... azóta láttam a csontvázat az egyik álmomban ...

Éppen vmi kiránduláson voltunk, gyalog mentünk táskákkal a városban az egyik utcában, ahol rajtunk kívül senki nem volt ... amikor már az utca végén voltunk, megpillantottam a csontvázat, közelről ... vmiféle kék levegő vagy mi áramlott belőle, olyan volt mintha égne, csak kéken ... a kezében egy jó nagy darab bot volt, sisak a fején ... háttal állt nekem, de miután megbámultam, megfordult ... tényleg csontváz volt, már láttam tisztán, mert a koponyája tisztán látszott :S 

Aztán felébredtem 

Nem különösen félek ettől a lénytől, mert úgy emlékszem, hogy kisebb koromban is álmodtam vele ... de azt nem tudom, hogy mit ...


Szóval ez van ... 
Sokat foglalkoztatott az utóbbi időben ez a csontváz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése