2013. szeptember 8., vasárnap

Vissza Pestre!

Ez a mai nap kegyetlen volt! :D 

Az elején még minden rendesen indult! 
11 körül felkeltem, megkajáltam, elpakoltam az útra.

Aztán Hanával egyeztettünk, hogy 14:45kor találkozunk a vasútállomáson! 
Meg is volt a találka, felszálltunk a vonatra, de az nem indult, csak fél órás késéssel! ...
Ami azt jelentette, hogy a Dombóváron megálló, Pécsről érkező IC nem várt meg minket ... választhattunk, hogy vagy várunk a következő IC-re, ami két óra múlva jön, vagy felszállunk a Kapos sebesre, ami lassabb, mert több helyen is megáll.
Hát ezt az utóbbit választottuk! 
De jól elvoltunk! :D Jött Hana Húga is, akinek nagyon örültem, mert ezer éve nem láttam és nem is beszéltünk! Na most sikerült! :D 
Még két nagyon kedves ismerősömmel is találkoztam, aminek külön örültem! ^-^

A nap vége remekül alakult! ^-^
Gyorsan lepakoltak Hanáék, aztán jöttek át hozzám főzőcskézni! :D 
Párolt zöldség és sült krumpli ...
Mennyei volt! *---*
Ilyet többször kéne csinálnunk! :D Jól elbeszélgettünk és a hasunkat is tele raktuk! :D

Az utazás azonban lefárasztott ... nem volt elég ez a keverés, a tetejébe még rengeteg cuccom is volt ... 
Gitár a hátamon, a bazi nagy, millió kilós táska meg a vállamon! Mire haza értem, majdnem beájultam! ...
Szóval ... én ... most alszom! :D
Holnap dolgozni megyek, 9kor szerződést írok, 10kor meg már kezdek, de ez csak egy egynapos meló! 
10:00tól 17:00ig ... valami csomagolást kell majd csinálnom, de annyira buta vagyok, meg sem kérdeztem, hogy mennyi pénzt kapok érte! :D Na sebaj! :D Egyszer valahogy ezt is ki kell próbálni! :D

Jó éjszakát mindenkinek és kellemes hetet! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése