2013. szeptember 6., péntek

2013 nyara ...

Összefoglalva, ez egy elég rossz nyár volt.

Az eleje jól indult, de már akkor tudtam, nem lehet olyan, mint régen ...

Viszonylag egész nyáron Pesten voltam.
Rengeteget gyakoroltam és dalokat írtam.

Megismerkedtem a multieffektemmel, már tudom kezelni, de még kell hozzá gyakorlat.
Majdnem az összes dalt tudom, amit tudni kell! ;)

A saját zenekarommal problémáim voltak, vannak ... ezt azt hiszem, hogy külön ki fogom elemezni egy bejegyzésben ... nem lesz szép látvány ...

Augusztusban a szüleimmel elmentünk a debreceni virágkarneválra!
Pár nappal 20.-a előtt érkeztünk. Minden napra volt valami programunk.
Az ünnep előtti napon pl. a nyíregyházi állatkertben voltunk!
Minden este lejártunk a fő térre, a koncertekre! Volt itt Bikini, Magna Cum Laude, Charlie meg sok-sok egyéb fellépő!
20.-n a hotel ablakából tudtuk nézni a karnevált! Nem kellett a 40°ban kint lennünk az utcán.
Este azonban elmaradt a tűzijáték! :(
Nagyon jól éreztem magam a szüleimmel! :)

Ez volt a nyár legjobb eseménye!

Ezen kívül csak zenéltem, aminek nagyon eredménye nem lett. De ami késik, nem múlik.

Igyekszem ezek után minden nap írni, mert ezzel is gyakorlom a fogalmazást, mert már beszélni is elfelejtettem! -.-

Most fáradt vagyok ... aludni megyek ...
Jó éjszakát Nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése