2013. szeptember 11., szerda

Hétfő, kedd, szerda ...

Sziasztok Szekszi Emberek! 

A hétfői napom rettenet fárasztó volt! 

Életemben először voltam dolgozni! 
Úgy indult, hogy reggel 9re be kellett mennem a Rébuszba, hogy megírjuk a munka szerződést! 
Hipp hoppra aláírtam mindent, sajnos időm nem volt átolvasni, mert 10re már mentem is dolgozni! 
(Remélem nem írtam alá valami nagy baromságot! x'D)
Gyerekek ... ez a csomagolási munka iszonyatosan nehéz volt ...
A McDonald's-nak pakolgattuk majd csomagoltuk be az ilyen műanyag hirdető tábláit, meg ablakmatricákat.
Volt vagy 100000 féle fajta hirdető, és mindegyik Meki az országban mást kért. Szóval egy hosszú listából kellett kibogarászni, hogy ki mit óhajt!
Hengeres dobozba kellett bepakolni a cuccot, amit előtte felcímkéztünk, aztán hozzá ragasztani a matricát (amit össze kellett görgetni vagy mit, meg külön becsomagolni), hozzá még rakni azokat a hatalmas plakátokat, meg posztereket. Pluszba még az árakat is ki kellett válogatni, borítékba rakni, de ott se volt mindegy, hogy melyik Meki milyen ármatricát kér. Aztán még ezt is hozzá kellett ragasztani a hengerhez. 
Utána meg kipakolni .... 
Nehéz volt. Reggel 10től ott voltunk fél7ig. Ráadásul kb 5 perc szünetem sem volt, szóval egész nap nem ettem és nem ittam! A reggelit meg kihagytam, mert azt hittem, hogy legalább egy kis boltba majd lesz időm elugrani. Hát nem volt ... 
Utána meg futottam az Árkádba, mert 7kor találkozóm volt egy csajszival, akivel üzleti ügyeink voltak. 
Kb este 9re értem haza, mert még a boltba is el kellett mennem kajáért! 
Szóval valamikor 9 és fél10 között ettem és ittam először.
Huh! Veszedelmes nap volt, de bevallom őszintén, élveztem! 
Éreztem, hogy élek, hogy csinálok valamit, ami fontos! Nem számomra, hanem az ország számára! 
Szóval klassz érzés volt így ágyba dőlni! :) Ami hamar megvolt, miután kajáltam! :D 
Ezért nem voltam hétfőn facebookon, és ezért nem tudtam válaszolni Nektek! 

A tegnapi (kedd) nap már jobb volt! 

Fél1re mentem dob órára, végre! Sajnos nyáron nem volt időm rá! :( Tamás feje is nagyon hiányzott már! :)
Aztán délután személyes ügyeket intézem, itt-ott.
Este pedig megírtam a beosztásomat erre az évre, amit be is fogok tartani! 

Ma pedig (szerda) tanulok és gyakorolok! 

7kor keltem, 8kor már javába ismételtem a zeneelméletet, amivel most végeztem! Most várom az ebédemet! 
Délután 1től-3ig KRESZ-re tanulok.
3tól pedig 7ig fogok gyakorolni a Bubble Babes-nek! :)
Ezt várom már a legjobban! 

Mindenkinek kellemes és szép napot! (Bár tudom esik és hideg is van ...)
Kitartás! 
Sziasztok! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése