2012. január 7., szombat

Yey!

Először is Boldog Új Esztendőt Mindenkinek! ^-^


A 2011 vége nem úgy fejeződött be, ahogy szerettem volna!
Persze a buli nagyon állat volt, majdnem reggelig karaokéztunk és hülyültünk! xD


Az év összességében volt kaki ... ugyebár az érettségi, ami nem sikerült úgy ahogy akartam, és most a főiskola sem a legjobb ... hiába tanulok, nem megy úgy, ahogy kell! Szóval tanácstalan vagyok a folytatással kapcsolatban! Nagyon rossz érzés, amikor nem tudod, hogy hova tartozol és azt sem, hogy hogyan tovább!
Rettenetes, felőröl.
Zenélni nem tudok elmenni, mert nem vagyok előképezve! Ha eljárnék tanárhoz, akkor is legalább egy év lenne, mire megtanulám! De addig ki fizeti az albérletemet? Hát persze, hogy senki, és nem is várom el. Nem tudom, hogy mit tegyek, hogy itt maradhassak fent, Pesten. Szóval küszködök itt a 2012ben is! :( Majdcsak alakul valahogyan!


Viszont egy csomó mindent elterveztem a 2012re! :D xD Amiket már évek óta elterveztem, csak eddig még nem jöttek be! xD


Először is ... ( vicces lesz és reménytelen, de azért ... ) :D


Profi szinten Gitározni, Basszerozni!
Profi szinten Zongorázni!
Eljárni ének tanárhoz!
Zeneelméletet tanulni!
Megtanulni táncolni! ( Shuffle, Jerk, Hip-Hop )
Végre összehozni a zenekart, és koncertezni!
Stódióba menni a zenékkel, amiket megírunk!
Lefogyni pár kilót! ( 5-10 kg )
Megtanulni karatézni!
Eljárni Parkour-ozni!


Asszem ennyi elég is! xD Mind elérhetetlen, de azért álmodozni lehet! De, mindig úgy érzem, hogy képes vagyok rá! Csak ott van az, hogy nincs időm, vagy segítségem ( legfőképpen a zenéléshez ). És persze rengeteg pénz kellene! :( Valaki segítsen! :'(

4 megjegyzés:

  1. A zenéléshez hajrá, télleg nehéz lehet a sok lóvét megszerezni, de fogynod felesleges ahogy elnéztelek conon abba a 2 percben xDD :d

    VálaszTörlés
  2. ööö lottózz!!! ha nyernél, az megoldana mindent, lenne idő mindenre >.<
    <3

    VálaszTörlés
  3. Köszi! ^-^
    Jó volt Téged látni conon, végre élőben! :D ;)
    DeDe kell fogynom, hidd el! ^-^"

    VálaszTörlés
  4. Lottó? Áááá! :D Amennyi pénzt abba beleölnék! XD És be se jönne! :D :)

    VálaszTörlés