2012. január 10., kedd

Shoppingláz szeptembertől-januárig! ;)

JaJJ fokozatosan kellett volna feltenni ezeket, de mind1, most így lesz! ;)
Közben meg Mónika Sóóós baromságokat nézek! :D

Ezeket vettem ma. ^^


Ez csak egy átlagos sapi! ;)


Neko Táska! ^-^


Jártam Con-on! ^^


Olyan klassz színes volt, muszály volt megvennem! :)


Láááncok, kaaarkötők!


TokiDoki fityegő, Shuffle feel órával, kurvás kesztyűvel, cuki mobiltartóval, hangjegyes karkötővel és a gyűrűkkel! 


Érdekes stílusváltásom első darabja! ;) Mindig ilyen gatyót akartam! :)


Másik darab! Rájöttem, hogy imádom a lósóg pólókat! :)


Ezt a pulcsit anyutól kaptam! ^^


Ezt a kabátot is! <3


Ez pedig a pizsamagatyóm! ^^


got2b! A legjobb!


Buddhista füzet és kotta füzet! YeaH!


A legnagyobb ajándékom magamnak ... egy BOSS ME-70 Multieffect! <3


Pengetőőők! ;)


A Vonat című horrorfilm ... kegyetlen! Hamarosan meg is nézem! ;)


A kedvencem pedig Ő, RedFoo! ^^
Szaszámtól kaptam karácsonyra! *--*


Szerintem pár dolgot kihagytam, de már így is sokk volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése