2011. augusztus 6., szombat

Új Cover! X.! ^^ SuG - butterfly boy.

Kész az új feldolgozás! :) Reminek ajánlom! ^^ ♥ Sajnos csak ennyit tudok adni! Nem vagyok érzelmes, nem tudok rajzolni, sem verset írni, csak a zene! ^^ ♥ 
Klasszul indult a dal betanulása! xD Nem a szokásos hangolás, így megint fülre kellett megcsinálnom, ami több időt vett igénybe! ^^" Aztán végül megoldottam, de hogy hogy, ne kérdezzétek, fogalmam sincs mire van hangolva, de ha minden igaz, akkor Db-ben van! 
Aztán a felvétel előtt nem tudtam megcsinálni olyanra a hajamat, amilyenre szerettem volna, szóval olyan lett, amilyen ... 
A dal maga oké volt, mert nem volt nehéz, néhol azonban fura lehet, sőt uncsi is, amit sajnálok, de ilyen a dal, bár ott nem hallatszik, mert a vokál kiegészíti rendesen. Így is 3 gitárt próbáltam megoldani, amiből 2 talán összejött és próbáltam színesen is játszani, hátha vki még le szeretné játszani, és a mélyebb hangokat így könnyebben kiveheti, ha látja a kezem ill. jobban hallja a hangokat!
Azt hiszem ennyi, lehetett volna jobb is, ha kicsit hangosabb a zene, de most egy másik pózból próbáltam a felvételt, hogy a gitár is látszódjon, mert mondtátok, hogy azt is kéne látni! :D Szóval ez lett! A dal meg ráadásul becsapós is, ugyanis a felvételen az eleje halkabb a kevesebb hang miatt, utána pedig behangosodik, főleg a mélyebb hangzások miatt, plusz a magasabb hangok sztem le is vannak halkítva a felvételen, ezért is lett aránytalan a hangzás, mivel mindkét gitárt (a ritmust(mély) és a szólót(magas)) próbáltam hallatni! ;)
Ennyi! :D
Itt a link :

és ha van időtök, ill. tetszenek a feldolgozásaim, itt egy facebook oldal is, lájkolhattok! ; ) Köszönöm! :)
http://www.facebook.com/pages/NoYo-N-Music/119919938100151

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése