2011. augusztus 4., csütörtök

Tokio Hotel Top 20

Nos, meghallgattam a Tokio Hotel összes újabb számát is ... a régieket ismerem, hallgattam régen, mivel ez volt a menő! :D Sőt, majdnem az összes számukat le tudtam/tudom gitározni! :D
És mivel egyik barátnőm nagyon szereti Őket, megcsináltam az én kedvenc Top 20-am! 
Csak a német számokat írom, nekem angolul nem jönnek be a TH dalok ... az eredeti német a jobb! ;)
Íme :

1.Komm
2.Spring nicht
3. Rette mich
4. Humanoid
5. Lass uns hier raus! :D Bill sikoly miatt! xDD jesszus ezt a részt hányszor visszapörgettem! xD
6. Automatisch
7. Wo sind eure Hände 
8. Jung und nicht mehr jugendfrei
9. Reden
10. Durch den monsun
11. Für Immer Jetzt
12. Hunde
13. Freunde bleiben
14. Schrei
15. Ich brech aus
16. Übers Ende der Welt
17. Alien
18. Leb' die sekunde
19. Beichte
20. Der letzte tag

És íme az egyik kedvenc "mondásom" :
Baromság külsőre ítélni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése