2011. június 28., kedd

Cover IV. BugLug - 絶交悦楽論

Ez is kész van! ... Emberek ... ez baró nehéz volt számomra! :(

Napok óta csak gitározok, a kezeim konkrétan meghaltak, csoda, h így fel tudtam venni! Ráadásul mivel ez a szám még nem régi, ráadásul a PV is csak most készül, kottát nem találok, találtok hozzá, szóval fülre kellett az egészet levennem (nem teljesen pontos én is hallom de ...), ezt a részét még is élveztem. Csak nem ezredszerre! ^^"

Egyszóval : Halál! Teljesen meghaltam, muszáj lesz pihentetnem a kezeimet, mert már olyan érzés, mint ha a mutató ujjam végét tűvel szurkálnák, a gyűrűsujjamon pedig egy hatalmas véraláfutás van, amit ki kell hevernem! :( Szóval pár nap nyugi lesz, azt hiszem! :( Sztem nem fogom kibírni! xD Mind1, lesz vmi! Még tartozok Nektek egy Haruka Kanatával és egy Tekesuta Kousennel is! Igyekszem! :)

A vidimen már új hajam van, tegnap csináltattam és sztem rohadt jóra sikerült! ^-^ Nagyon ügyes fodrászom volt és lesz is! :P :D ^^ A bal oldalon van egy szőke tincs is! ^^

Na de most hallgassátok a művet, remélem mindennek ellenére tetszeni fog! ^^"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése