2011. június 20., hétfő

;)

Érett vagyok! :D 
Az érettségi tényleg nem volt olyan vészes! :) Jó jegyeket kaptam, szóval most büszke vagyok magamra! :)
A lényeg igazából, hogy végre túl vagyok rajta ... már előtte jó pár nappal is túl akartam lenni! Hát tessék, itt vagyok! :D
Sok-sok tervem van a nyárra! :) És már munkához is láttam, ugyanis elkezdtem egy új számot írni, aminek a címe Skeleton Factory! :) Ezt szeretném minél hamarabb befejezni! :)
Aztán megyek Budapestre is Hanáékhoz, szeretnék tevékenykedni a zenével kapcsolatban! :)
Most pedig megrendeltem egy könyvet és egy CD a CDJapanról! ^-^ 
A könyv : Kawayusu Rock Recipe An Cafe Miku no Photo & Essay (remélem a no itt nem azt jelenti, h nincsenek képek!!)
A CD pedig : Spiv States :  Flavor [w/ DVD, Limited Edition] 
Szóval most ezeket várom! :)
Egyenlőre ennyi! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése