2011. január 6., csütörtök

Fasza nap ^^"

Tegnap nagyon szar napom volt ... rájöttem, hogy szinte semmit nem érek, és semmihez sem értek ... nem vagyok kiemelkedő semmilyen tantárgyból ... szinte lehetetlen így létezni.
A héten elkezdtem gyakorolni matekot, mert holnap (pénteken) írunk, és eldől, hogy megbukok-e vagy sem. De tuti meg fogok.... 
Tegnap elővettem azokat a feladatokat, amit hét elején megcsináltam, azért, hogy leellenőrizzem, meg tudom-e csinálni még őket. Hát sajna nem tudtam. Kicsit kiakadtam ... földhöz vágtam a telefonom, széttéptem a jegyzeteimet és a függvénytáblázatom darabokban van ... szóval tomboltam.
Bioszból írtam ma, mivel nem készültem semmit sem tudtam, szóval 1-es lesz. Talán megkapom a 3-mast félévkor. 
Plusszba (tudom, h elviselhetetlen vagyok), de a szüleim is kiakadtak, hogy nem tanulok semmit ... -.- ... az a baj, hogy elfelejtették, hogy eddig mi-mindent megtettem azért, hogy jó jegyeim legyenek és mennyit szenvedtem a tanulással. 
Hát ennyit ér ... SEMMIT! Eddig bírtam. Fél évig ... sajnálom, de az agyam másra specializálódik.
De mivel ott sem tudok elérni semmit, ezért feleslegesnek érzem magam.
Remélem lesznek jobb napjaim is! =(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése