2011. január 9., vasárnap

Egyetem és Falling Candy! :)

IGEN! MEGCSINÁLTAM ! NO BUKÁS FÉLÉVKOR !!!! :D 
Szóval ... 4est írtam matekból, nem buktam meg! :) Jaj, de király vagyok! xD Bocsi, de úgy érzem, hogy tényleg megérdemeltem! :P

Tegnap voltam az egyetemen nyílt napon! 
Nagyon klassz a suli, tuti, hogy oda megyek! :D 
Pedagógiai kar, tanítói szak. ( 28-án előalkalmassági ... 20 népdalt meg kell tanulnom ^^" de menni fog!)
Lehet furcsa ez tőlem, de imádom a gyerekeket! ^-^ Szóval ideális továbbtanulási lehetőség! :) És maradok a szülővársomban is! :) Klassz lesz itt tanulni! Csak vegyenek fel!!! :D ^-^

Szóval ... egész tűrhető volt a hétvégém ...

Sokat gyakoroltam az egyik számomat, a Falling Candy-t ... kicsit kimentem a formából, de nem volt vészes! :) Ha vkit érdekel ... íme :



Ha van időd, jöhet a vélemény is!
Nyappy! ^-^



2 megjegyzés:

  1. Hogy megmondtam, hogy nem buksz meg! :D Az erő veled volt, de ugye nem etted meg a könyvet? XD Falling Candy *o* <3 Az jó, hogy maradsz a városban, mert akkor nem kell annyit mellőznelek! ^^

    VálaszTörlés
  2. :D Nem, nem ettem meg! xD
    Remélem hamarosan jössz errefelé! :P ^-^

    VálaszTörlés