2013. február 24., vasárnap

2013...

Máris 2013-mat írunk, én meg még nem is írtam!
De most megtettem! :D
Ezer éve nem írtam, mégis sokan feliratkoztak és rámnéztek! :)

Sok minden történt velem!

1. Abbahagytam a sulit (ill. passziválok), minden erőmmel a Lisztre készülök! :)
2. A zenekarral már a 2. saját dalon dolgozunk! :)
3. Járok drámára, szolfézsre, dobra, gitárra, zongorára.
4. Slenderman mániás lettem, de már kezdem unni kicsit ...
5. Do the Harlem Shake! :D
6. Egyedül lakok, így gyakran vagyok magányos! :(
7. Még mindig imádom Naveen-t! *---* <3
8. Kibékültem egy csomó emberrel, és rengeteg új ismerősöm/barátom lett! :)
9. Új dalokon kezdtem el dolgozni! ^^
10. Megszereztem a LOST összes évadját eredetiben.
+1 Tombol nálam a British Punk mánia! :D

Hát egyenlőre talán ennyi! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése