2012. február 4., szombat

Tél -.-"

Hát megjött a tél!
Rengeteg hó esett! Így taxival mentem el a hangszerüzletbe a gitáromért! Gyönyörű szép lett! *--* Új húrok! És kis karbantartás! Aww! *--*
Nade vettem a napokban egy cipőt is, amit nem nagyon fogok tudni hordani, a hó miatt! ^^" Sebaj! :D
Majd tavasszal eljön az ideje! :D


Ezen a héten rengeteget voltam a városban. (Kaposváron)
Minden nap Pláza, Corso, McDonald's! :D
A McDonald's-ban egyik nap Happy Meal Menüt kértem, Pikachuval! :D 


Holnap megyek vissza Budapestre!
Már nagyon hiányoznak a barátaim! T_T
De az iskola annyira nem! :D
Úgy értem, remek az iskola, csak reggel a fagyba kelni, hajnali 5kor, nem a legjobb, és mire elérek a suliba, az majdnem háromnegyed óra! ^^"
Szóval ... még tarthatna egy hétig a vizsgaidőszak! ^^
Persze vizsgák nélkül! :D ;)


Itt pedig pár kép a kilátásokról! Azért szép ám! ;)





ÉS Marcikáról se feletkezzünk meg, mert annyira aranyos! ^--^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése