2011. július 25., hétfő

10. ジッパー Zip.er (^・^)Chu♪

Azzal kezdeném, hogy ezt a zenekart az AnCafe utánzásának mondják! Nos, igen! Nem csak a tagok hasonlítanak, hanem még a zenéjük is nagyon hasonló! Én személy szerint örültem ennek a zenekarnak, hiszen mivel AnCafe "hasonmások", úgy éreztem, még létezik az AnCafe! Aztán ennek is vége lett, mert ők is szüneteltetnek! (・・,) グスン Sokan pont a hasonlóságok miatt nem kedvelték a Zip.er-t. Én igen, és sztem nagyon klassz zenéket hoztak össze! :)
Top 10! :) 

1. Aimaime
2. Unsweet Romance
3. dramatic tears
4. Shukuai Reversible
5. Voice
6. Dorobou Neko to Uso Sekai -liar world-
7. Aimai me ~ fuigyufuigyu mania ED ~
8. Welcome to [Z] park!
9. MiLKiNG
 10. Cinderella

Ezzel egyenlőre vége a Toppozásnak! :D De még lesz! :)
Vki kérte, hogy írjam le a Top Tokio Hoteleket! xD Viccből írta, de mivel én mint zenéhez érteni akaró ember, hallgattam régen Tokio Hotelt azért, hogy megtudjam, mi is olyan jó benne! :D És én csak pozitívumot tudok mondani a dalokra. Nem tudom, hogy ők írják-e vagy sem, de egész jók! A kinézetük sem zavar, toleráns ember vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése